Huizenjacht en Shibuya verkennen - Reisverslag uit Tokio, Japan van Rob Kamphorst - WaarBenJij.nu Huizenjacht en Shibuya verkennen - Reisverslag uit Tokio, Japan van Rob Kamphorst - WaarBenJij.nu

Huizenjacht en Shibuya verkennen

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

29 Oktober 2016 | Japan, Tokio

Gisteren en vandaag met de makelaars op zoek gegaan naar een appartement. Daarbij zaten wel een paar goede kandidaten bij. We weten nu gelukkig eindelijk waar we willen wonen en dat maakt het zoeken een stuk makkelijker. We focussen ons nu op het wijkdeel Azabujuban en Shiodome.

Vandaag mijn verjaardag natuurlijk en daarvoor heb ik mezelf eens goed verwend met een heerlijke lunch waar ik echt naartoe heb geleefd... Het werd namelijk een Subway broodje :) (een lekkere sandwich is erg schaars hier).

Verder hebben we vandaag Shibuya verkend, wat de meeste mensen kennen door het drukste kruispunt ter wereld. Vandaag viel dat wel mee (zie foto). Wel wordt hier Halloween aardig gevierd... Japanners en verkleden is blijkbaar een goede match. We waren in de avond als een van de weinigen niet verkleed... Iedereen is echt goed geluimd en maakt foto's met elkaar (het helpt ook vast wel dat bijna iedereen buiten een drankje drinkt met elkaar).

Wederom een prima dagje.

• 29 Oktober 2016 - 16:40

Marijke:

Gaaf Rob, mis je je broodje kaas al?

• 30 Oktober 2016 - 08:55

Adrie Vigelius:

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Leuk om jullie zo te kunnen volgen.