Waar gaan we wonen? - Reisverslag uit Tokio, Japan van Rob Kamphorst - WaarBenJij.nu Waar gaan we wonen? - Reisverslag uit Tokio, Japan van Rob Kamphorst - WaarBenJij.nu

Waar gaan we wonen?

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

27 Oktober 2016 | Japan, Tokio

Vandaag en gisteren ben ik gaan kijken in de verschillende wijken waarvan we op het internet leuke appartementen hebben gezien. Aan auto's doen bijna alle inwoners van Tokio niet net als wij. Dus wederom met het openbaar vervoer... Voordeel is dat je dan snel het systeem kent.

Ik weet nu ook waarom er bijna geen dikke Japanners zijn. Je maakt aardig wat meters tussen de stations of waar je dan ook heen zou moeten. Ik heb vandaag zelfs 15 minuten gelopen in een station om over te kunnen stappen op een andere lijn... Daarbij komt nog het feit dat het vandaag 21 graden was en strakblauw tot 15.00 uur. En zowat iedereen loopt met een pak/mantelpak aan wat het nog warmer maakt. Daarnaast is de metro ook een graad of 28 dus met andere woorden: volgens mij keken ze best jaloers naar mijn t-shirt.

Maar goed, nu heb ik alle wijken gezien die ik wilde zien en morgen dus op stap met de makelaar. Die heb ik nu goed kunnen aansturen en hopelijk vinden we morgen wat leuks om in te gaan wonen.


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Tokio

Van Schiphol, Nederland naar Tokyo, Japan

Niks meer en niks minder

Recente Reisverslagen:

20 Juli 2017

Vakantie Hokkaido

09 April 2017

Sakura & Hanami

09 April 2017

Kyoto

10 Maart 2017

Jappanners...

31 Januari 2017

Nieuw!
Rob

Voor 3 jaar dus vertrokken naar Tokyo, Japan.

Actief sinds 25 Okt. 2016
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 86186

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2016 - 30 September 2019

Van Schiphol, Nederland naar Tokyo, Japan

Landen bezocht: