Nieuw! - Reisverslag uit Tokio, Japan van Rob Kamphorst - WaarBenJij.nu Nieuw! - Reisverslag uit Tokio, Japan van Rob Kamphorst - WaarBenJij.nu

Nieuw!

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

31 Januari 2017 | Japan, Tokio

Er zijn een paar dingen nieuw in ons leven hier in Tokyo! Gelukkig allemaal ten goede! Sinds 16 januari zijn wij woonachtig op een nieuw adres! Erg prettig om eindelijk, na bijna 3 maanden in een studio gewoond te hebben, ons permanente verblijf te betrekken! Daar bovenop komt nog dat we sinds de 16e januari eindelijk bij al onze spullen kunnen! Dus we hebben ook bijna 3 maanden uit 5 koffers geleefd... Onze vreugde is dus groot om eindelijk lekker te kunnen leven hier zoals we ons voorgesteld hadden! Met ons nieuwe stulpje zijn we heel erg blij! Een andere kans om zo te wonen krijgen we waarschijnlijk nooit meer en dat is ook de reden waarom we zolang hebben gezocht naar een plek om te wonen.

Wat ook nieuw is is mijn baan hier in Tokyo. Ik ben sinds 12 januari aangenomen als docent Engels bij Linguage en dat is een Eikaiwa, een Japans woord voor een Engelse conversatie school. Ik ga daar part-time werken. Sinds 12 januari ben ik daarvoor ook intensief mee gaan doen aan trainingen op mijn werk. Maar gelukkig is morgen wat dat betreft mijn laatste dag. Op de locatie waar ik kom te werken zijn er 2 andere Nederlanders actief als docent en ze spreken daar nu al over een overname door de Hollanders... ;)

En wat nog meer nieuw is is op vakantie gaan naar Nederland! We vliegen over 2 dagen al weer naar Nederland voor een kort bezoek en dat voelt ook wel raar. We zijn nu al redelijk aan het inburgeren in Japan en zijn gebruiken dat het denk ik lastig word om nu al niet meer te buigen naar iedereen... Nee het zal wel weer erg lekker en goed voelen om daar rond te lopen. En dan flink drop en pindakaas inslaan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Tokio

Van Schiphol, Nederland naar Tokyo, Japan

Niks meer en niks minder

Recente Reisverslagen:

20 Juli 2017

Vakantie Hokkaido

09 April 2017

Sakura & Hanami

09 April 2017

Kyoto

10 Maart 2017

Jappanners...

31 Januari 2017

Nieuw!
Rob

Voor 3 jaar dus vertrokken naar Tokyo, Japan.

Actief sinds 25 Okt. 2016
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 86155

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2016 - 30 September 2019

Van Schiphol, Nederland naar Tokyo, Japan

Landen bezocht: